ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG……….

Standard

ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG……….

Så skulle det ha låtit för några år sedan om någon sa till mig..”Du borde nog ha en blogg Maria”

Men så blev det ändå och jag är livrädd för hur detta skall sluta…

Jag skall berätta om mitt liv, mina drömmar och om det som skrämmer mig mest…Att bli vuxen på riktigt, jag är fortfarande ett barn, trots att jag redan fyllt 28 år…

Häng med mig på en spännande resa, jag vet inte hur den kommer att sluta men en sak är säker, det kommer INTE att bli en tråkig resa, var så säkra!!

Välkommen att följa mig i mitt äventyr genom livet!

Kommentera

