Tankar dagen innan arbetsstart….

Standard

Att inte vilja gå till jobbet efter en 3 veckors lång semester är det nog många som kan känna, så även jag! Dock vill jag inte att det ska kännas så, att ha ett arbete som är kul är ju det absolut viktigaste, kan man kombinera det med att tjäna ok är det självklart ännu bättre. Just nu känner jag ingen som helst glöd att gå till mitt arbete, och så har det känts ett tag nu så det är nog hög tid att tänka efter vad jag verkligen vill göra. Jag lever bara en gång och då vill jag arbeta med något som verkligen stimulerar och utvecklar mig. Jag tillbringar ju trots allt större delen av dagen på mitt arbete och då är det väl lika bra att det är kul…..så…. sluta klaga och byt jobb Maria!!

Kommentera

