En sån härlig dag….

Standard

Oj vilken underbar dag det blev…först lite jobb..sen till det underbara….

Min häst Lakka var på koll hos Katarina Skarestad, Equiterapeut, idag! Hon var något sned i muskulaturen runt korset och ländryggen. Kattis jobbade intensivt i det område och satte därefter lite akupunkturnålar som hon fick stå med ett tag. Resultatet mycket bättre! Nu skall hon ta det lungt under helgen och endast joggas lite lungt.

Middag på kvällen hos underbara gänget….En kul kväll med mycket skratt, oj vad det behövs!

Nu är det mitt i natten klockan är ju redan 22.34 och jag brukar sova sedan länge i vanliga fall! Kom precis på att jag missat att ringa ett par samtal i kväll….ja, ja nya tag i morgon

Och kom ihåg: Umgås med människor som ger dig energi, det gör jag!

Kommentera

