Jobbintervju idag….

Standard

Ska bli så spännande att höra vad som sägs om arbetet och vad jag får för känsla.
Det är ett jobb med arbetstider som jag inte är van vid samt inte på fulltid.
Ju mer jag tänker på det desto mer inser jag att det skulle passa mig/oss hur bra som helst.
Jag skulle få mer tid att sköta hästarna på dagtid samt även jobba i vårt bolag Stall MJ.
Hästarna behöver aldrig vara utan uppsikt då Jonas och jag kommer att lösa av varandra.
Hur som helst, det skall bli jätte kul att få höra mer om arbetet samt om det är något som skulle passa mig.
Skulle just detta inte vara något så kanske jag ska börja titta på dessa typer av jobb….

Wish me good luck 🙂

2 responses »

Kommentera

