4 år idag….

Standard

Ja så länge har jag stått ut med min sambo Jonas eller kanske rättare sagt han med mig 😉
Tänk vad tiden går snabbt när man är kär och har kul.
Måste nog ändå påstå att han är det absolut bästa som hänt mig…

I kväll firar vi

Hemmagjorda morots och kålrotschips som tilltugg.
Revbensspjäll, kålrotspommes och hemmagjord Bea sås. Till det serveras det en kall alkoholfri öl.
Till efterrätt blir det nog en chokladkaka…bakat utan socker och vanligt mjöl förstås

Återkommer med bilder

2 responses »

  1. Grattis till er båda! Jag är sååå glad att min bror träffade just dig, Maria! Ha en underbar dag och kväll! ❤ ❤ ❤

Kommentera

