Jag är tjock men ska bli smal…

Standard

Skulle ju ha tagit kort på maten som jag lovade men det glömde jag helt bort!!
Det kanske inte gjorde så mycket heller då menyn inte riktigt blev som jag skrev.
Chipsen som jag gjorde blev jätte salta, men i sig goda. Ska göra om dem med lite mindre salt nästa gång.
Jag hade som vanligt inget recept utan gjorde bara på känn och gissade mig fram hur man skulle göra.
Bea såsen blev dålig så den hälde vi ut och tog en annan sås och det blev ost med hemmagjorda frökex istället för kaka
Varken Jonas eller jag blev förvånade att menyn inte blev som den var tänkt från början 😉

Köpte nedan bok på rean. Den har fått mycket kritik att den är skriven på ett ”blogg språk” men jag tycker den är fantastisk.
Om man däremot inte tål att läsa sanningen ska du inte läsa den då kommer du att bli knäkt.
Hon skriver att hon hatar tjockisar och att fläsket som hänger och skvalpar runt magen är äckligt 🙂
Men jag gillar den, allt som hon har skrivit är ju enbart sant. Att vara tjock är varken snyggt eller hälsosamt.
Mitt mål är att ha gått ned 18 kg till den 25 Maj – Nu har jag bara 10 kg kvar och det kommer att gå lätt som en plätt. Nu är jag igång och allt är möjligt 🙂

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9174610635

Kommentera

