Vill alltid hinna med så mycket…

Standard

Så är det varje dag för Jonas och mig men vi inser att vi enbart hinner med en bråkdel av vad vi planerat.

Igår hade vi ju tänkt att åka på auktionen, men det struntade vi då vi var väldigt möra efter natten med koliken på ”Glempis”
Istället beslutade vi att enbart skulle vara hemma gå och småpyssla lite och njuta av vädret, underbart.
Vi skall även för första gången i våra liv gå på en loppis och sälja lite av våra saker som vi inte använder. Ska faktiskt bli riktigt kul.
Inget datum och plats spikat ännu, men jag antar att även loppisarna kommer igång när det är lite varmare.

Idag är jag på kontoret igen och det känns faktiskt rätt ok. Jobbar min sista vecka och sedan startar min nya utmaning, återkommer till det.

Kommentera

