Nytt jobb men inte signat ännu!

Standard

Japp då är det väl så gott som klart att jag fått nytt jobb, och det känns riktigt bra. Ska bara godkännas av Polisen och det borde ju inte vara några problem, kan inte minnas att jag gjort ngt olagligt 🙂
Det är på ett stort Amerikanskt bolag som sysslar med logistik, tjänsten är på halvtid mellan 18.00-22.00 vilket blir helt nya tider för mig att jobba på.
Men det ska bli så kul och ju mer jag tänker på tiderna ju mer rätt känns det. Visst kan det bli så att jag får säga nej till några sociala evenemang som ligger på vardagskvällarna men det får vara så.
Tänk vad mycket tid jag kommer att få, jag kommer att kunna jobba våra hästar i lugn och ro, sköta stalltjänsten och jobba i bolaget Stall MJ.
Vilken lycka 🙂

 

2 responses »

Kommentera

