Tisdag morgon och regn…

Standard

Igår jobbade jag som bekant min första dag på UPS, dock inte på Arlanda utan i Järfälla på deras gigantiska centrallager.
För att komma in ordrenligt jobbade jag ”heltid” igår dvs 13.00-22.00
Fick vara med under kvällsruschen när alla paket sorteras och packas, mycket intressant.
Mycket nytt var det så var helt slut när jag kom hem.
Jonas var så snäll och tog in alla hästar och nattade dem, så när jag kom hem vid 23 tiden var det bara att skutta i säng….så skönt.

Idag ska vi vara på Arlanda, är så nyfiken på mina nya kollegor och hur det ser ut.

En liten funderare, är det någon som äter lätta och alla andra lättmargariner fortfarande?
Läs nedan länk så kommer ni aldrig vilja äta dessa lättmargariner igen…

http://www.matfusket.com/kost/margarintillverkning/

Kommentera

