Amazonen

Standard

Idag har vi varit och storhandlat i Uppsala och Amazonen fick agera dagens färdmedel.
Fantastisk!!! Vilken härlig bil jag äger….
Jonas har lagt ned ett stort jobb på att få den i bästa skick, han har snart bytt allt som går att byta på den…nja inte riktigt men det känns så.
”Hjärtat, jag har hittat denna. Jag tror att vi måste byta den” ”Hjärtat jag har hittat nya däck till svarta faran så jag beställde dem”  hahahaha…..Älskar min sambo.

Äntligen slutförde vi projektet tömma gödselstacken. Vi känner knappt igen baksidan på stallet, det blev helt plötsligt så mycket plats. Härligt att slippa skiten. Nu kommer vi att tömma skottkärrorna direkt på tippkäran så kan vi köra bort lasset så fort det är fullt.

Nu ska vi ut och bygga en spång så att vi kommer upp på kärran samt kratta bort gammalt hö.

 

Over and out

Kommentera

