Vaken snudd på hela natten…

Standard

Ja det känns så i alla fall, efter nattens ”varannan timmes vakning”

Jonas skulle va borta hela kvällen vilket gjorde att jag kollade Lakka lite extra på em innan jag skulle åka till jobbet.
Tänkte, det är bäst att jag tar tempen på henne, vilket jag gjorde och den visade på 36,9. Så lågt har hon aldrig haft hittills och jag bestämde mig för att vara hemma från jobbet för att kunna vaka på henne hela kvällen.
Väl inne i boxen stod hon som ett ljus, inga som helst tecken på att fölet skulle pluppa ut…..hästaskrelle.
Jag pratade allvar med Lakka i morse och berättade faktiskt för henne att hon inte kunde luras sådär och att hon får se till att klämma ut den lilla, den är ju liksom 5 dagar sen….
Vi får väl se om lyssnade.

Kommentera

