Nya grannar

Standard

Oj vad dagarna går, nu när det är så underbart väder sitter jag mindre framför datorn.

I vilket fall så har jag en god nyhet, för oss i alla fall, vi har fått nya grannar och de verkar vara riktigt trevliga och bra.
Vi har redan kommit överens att vi ska hjälpas åt om någon åker bort eller behöver hjälp med något, sååå skönt.

Nu ska jag nog försöka mig på att släppa in mamma och föl till flocken, har dock inte bestämt mig om jag ska våga mig på det nu när jag är själv….vi får se!

Kommentera

