Ja jag vet…..

Standard

…..vad ni kommer säga
”Nu var det några dagar sedan du skrev något”
Det är som vanligt fullt upp och fint väder ute och det gör att jag glömmer av datorn lite.

Jag har hunnit fylla 30 år, sovit på slott 1 natt och släppt våra hingstar på sommarbete.
Ja och förstås mycket annat men det ovan nämnda är väl de lite större händelserna.

Födelsedagen var trevlig, slottet var mysigt och att ha hingstarna på bete är underbart….kort sammanfattning 🙂

Mmmmmm!! Champagne, praliner och nötter….oj vad Romantiskt 😉 Bye the way, jag bjuder på denna bild bara för att jag fyllt 30.

Södertuna Slott

Södertuna Slott

Södertuna Slott

Södertuna Slott

Södertuna Slott

Södertuna Slott

Södertuna Slott

Hingstarna på sommarbete @Stall MJ

 

 

 

Kommentera

