Oj vad tiden går

Standard

Som jag skrivit tidigare så hinner jag inte med att blogga så mycket nu när det är sommar.
Det är så mycket som skall göras ute så att sitta vid datorn är inte prio.
Idag är det dock regnväder och då tänkte jag passa på att skriva några rader.

Hela förra veckan var jag i England, Doncaster, på kurs.
Mycket intressant men mycket att lära sig.
Matkulturen i England är verkligen inget att hänga i julgranen. Sandwich och Chips till lunch och bara friterade saker till middag.
Min mage var i upprorstillstånd när jag kom hem och jag hade magknip som höll i sig flera dagar.
Nu är den ok igen efter riktig mat så allt känns bra igen.

Idag hade jag tänkt fixa lite i vedboa så att vi får plats med nya veden, så det är väl bara till att sätta igång 🙂

Förresten så har vi en liten ny familjemedlem, han heter Athos men kallas för Kompis, Kompis Cowboy, Lille man…..ja kär häst har många namn.

One response »

  1. Ja idag har det regnat. Blev en tur till Norrtälje förr oss. Har ju sett de du skrev på fb förlåt inte svara. Haft mycket inplanterat nu idagsrna och imorgon blir de stan och Täby. Men kommer förhoppningsvis upp i slutet av semestern igen. Då hör jag av mig för skulle vara så kul att ses igen. Kram

Kommentera

